Demir Global Lojistik

KALİTE STANDARTLARIMIZ

Sektördeki tecrübemiz ve uzmanlığımız ile sözümüzün arkasında durarak tüm taahhütlerimizi koşulsuz müşteri memnuniyeti ile yerine getirmek,

 

Personel yetkinliğini korumak ve geliştirmek amacı ile gerekli eğitimleri sunup, kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesini sağlamak,

 

Teknolojik gelişmeleri ve yasal mevzuatı sürekli takip edip, müşterilerimizi ilgilendiren konularda gerekli uyarılarda bulunarak yaşamaları muhtemel sorunları oluşmadan engellemek,

 

Konusunda uzman, eğitimli ve dinamik kadromuz ile işlemlerimizde tüm olasılıkları önceden öngörerek müşterilerimize hatasız hizmet sunmak,

 

Yasal mevzuat çerçevesinde müşterimize beklentilerinin ötesinde hizmet sunup tüm işlemlerini doğruluk, güven ve çabukluk prensiplerine dayanarak sonuçlandırmak, müşterilerimize hizmet kalitemiz ile rekabet avantajı sağlamak Demir Grup olarak Kalite Politikamızdır.

  • More than 20 years of experience
  • Over 200k happy customers and finished projects
  • It has 30 branches around the world
TIO

TIO YETKİ BELGESİ

TIO Yetki Belgemizin kapsamı çok geniş ve birçok alanda taşımacılık organizatörlüğü yapacak tüzel veya şahıs firmalarının alması zorunlu bir belgedir. Bu yetki belgesi ulusal ve uluslararası taşımacılık alanında taşıma işleri organizatörü olarak faaliyet gösteren gerçek ve tüzel kişileri kapsar.”

DEMİR GLOBAL ISO 9001_1

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001 Belgesi bir uluslararası kalite standardı belgesidir ve en çok kullanılan bir belge olduğundan dolayı iso belgesi olarak da adlandırılır. Sonuna aldığı 9001 kodu kalite yönetim sistemi anlamına gelmektedir. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi KYS (kalite yönetim sistemi) olarak da geçmektedir. Kalite yönetim sistemi tüm dünyada ortak dildir. ISO 9001: 2015 belgesi tüm organizasyonlarda uygulanabilir bir belgedir.

DEMİR GLOBAL ISO 45001_1

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 45001‘in temel amacı; iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili yasal mevzuatın ışığı altında, kuruluştaki söz konusu riskleri ortadan kaldırarak veya en aza indirerek, sağlıklı, güvenli bir çalışma ortamı oluşturmak ve bu ortamı yönetmektir. Daha detaylı anlatmak gerekirse ISO 45001’in üç ana başlıkta toplayabileceğimiz amaçları şunlardır;

1) Çalışanları korumak,
2) Üretim güvenliğini sağlamak,
3) İşletme güvenliğini sağlamak